Hi all,
ik heb besloten een nieuwe log aan te maken, ook als soort 'nieuwe start'.
2012 was niet zo`n enorm chill jaar, niet qua gains en niet qua prive. Nu 2013 is al die shit achter de rug en wil ik er gewoon wat van maken, we gaan knallen.
M`n training en voeding is geregeld door GIP van dit forum, nogmaals heel erg bedankt man
Kleine opsomming 'trainings verleden'
Feb - Mei goed getraind paar kg bijgekomen
Mei - September eerst vakantie, veel te veel gedronken. Toen dachten ze dat ik kinkhoest had, bleek een longontsteking te zijn, nu ook nog last van soms. Alles weer verloren, was er eigenlijk slechter aan toe dan aan het begin.
September - Eind 2012 terug matig getraind, niet aan voeding gehouden, veel gedronken. Wel weer alles terug gegaind sta er beter bij dan in mei.
Veel shit gehad in 2012, en daar zijn we nu dus een beetje klaar mee.
---
Ik ga niet meer simpelweg al m`n trainingen loggen, want daar is geen ruk aan. Meer gewoon een storyboard met alles rondom me training etc.
Stats:
1.81 M
63 KG
DL: 1x115 KG
BP: 5x50
SQ: 8x50 (geen squatrack)
M`n schema momenteel is:
Maandag: borst/triceps
Dinsdag: rug/biceps
Woensdag: rust
Donderdag: Schouders/Hams
Vrijdag: Quads/Calfs
Groetjes!
Duizendste bericht :P
ik heb besloten een nieuwe log aan te maken, ook als soort 'nieuwe start'.
2012 was niet zo`n enorm chill jaar, niet qua gains en niet qua prive. Nu 2013 is al die shit achter de rug en wil ik er gewoon wat van maken, we gaan knallen.
M`n training en voeding is geregeld door GIP van dit forum, nogmaals heel erg bedankt man
Kleine opsomming 'trainings verleden'
Feb - Mei goed getraind paar kg bijgekomen
Mei - September eerst vakantie, veel te veel gedronken. Toen dachten ze dat ik kinkhoest had, bleek een longontsteking te zijn, nu ook nog last van soms. Alles weer verloren, was er eigenlijk slechter aan toe dan aan het begin.
September - Eind 2012 terug matig getraind, niet aan voeding gehouden, veel gedronken. Wel weer alles terug gegaind sta er beter bij dan in mei.
Veel shit gehad in 2012, en daar zijn we nu dus een beetje klaar mee.
---
Ik ga niet meer simpelweg al m`n trainingen loggen, want daar is geen ruk aan. Meer gewoon een storyboard met alles rondom me training etc.
Stats:
1.81 M
63 KG
DL: 1x115 KG
BP: 5x50
SQ: 8x50 (geen squatrack)
M`n schema momenteel is:
Maandag: borst/triceps
Dinsdag: rug/biceps
Woensdag: rust
Donderdag: Schouders/Hams
Vrijdag: Quads/Calfs